דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שיפוץ עליית גג ליצירת חדר נוסף 

מאת    [ 04/01/2012 ]

מילים במאמר: 465   [ נצפה 5090 פעמים ]

שיפוץ עליית גג מאפשר לכם להרחיב את הבית ולקבל שטח אחסון או חדר מגורים במחיר יחסית נמוך. עלות שדרוג עליית הגג היא נמוכה משמעותית ביחס לעלות של שיפוץ והרחבת הבית באמצעות בניית תוספות לבית.

שיפוץ עליית גג כחלק מהרחבת הבית

אחת האפשרויות של יצירת מקום נוסף בבית לאחסון או למגורים היא שיפוץ עליית גג. אנשים רבים אינם עושים שימוש בעליית הגג וחלל זה אינו מנוצל באופן המקסימאלי. השימוש הנפוץ של עליות גג הוא לרוב בתור מקום בו נהוג לאחסן רכוש שלא עושים בו שימוש ביום יום אך מסיבה כזו או אחרת, בעלי הבית רוצים לשמור אותו.

קבלן שיפוצים טוב יידע להתאים את עליית הגג למגורים של אחד מבני הבית. שיפוץ כזה של עליית הגג יכול להיות רלוונטי כאשר אנו רוצים להרחיב את הבית בעקבות תוספת של תינוק למשפחה או לחילופין למטרת בניית חדר לנער או לנערה המתבגרת על מנת לתת להם קצת יותר פרטיות בחייהם. שיפוץ עליית הגג יכול להיות הפתרון המושלם ליצירת מקום שקט ורגוע במידה ויש לכם למשל צורך בחדר עבודה.

גישה אל עליית הגג

על מנת להגיע אל עליית הגג עלינו להתקין מדרגות אשר יובילו אותנו באופן בטוח ויציב. עומדות בפנינו מספר אפשרויות וסוגי מדרגות שונים אותם ניתן להתקין כחלק מהגישה אל עליית הגג.

במידה והחלטנו לשפץ את עליית הגג ולהפוך אותה לחדר מגורים לאחד מבני הבית, עלינו לשקול ברצינות את האפשרויות ומאוד מומלץ להתייעץ עם קבלן שיפוצים מנוסה שיידע להמליץ על סוג מדרגות יציב עבורנו.

במידה ומדובר בשיפוץ עליית הגג למטרת יצירת חדר בו יהיה ניתן לאחסן רכוש, אליו נגיע בתדירות יחסית נמוכה, עומדת בפנינו האפשרות של בחירה בסוג של מדרגות נשלפות. מדרגות אלה ניתן להתקין בכניסה אל עליית הגג כאשר רוב הזמן הן מקופלות ולא תופסות מקום בבית. אם בוחרים להתקין מדרגות נשלפות מאוד חשוב לבחור מדרגות שיהיו חזקות ויציבות, כאלה המגיעות עם ידיות אחיזה לאורך גרם המדרגות ובקצה שלהן וזאת על מנת שיהיה קל ובטוח להשתמש בהן.

שדרוג בעת שיפוץ עליית הגג

שיפוץ עליית הגג יכול להיות תהליך מאוד פשוט וסטנדרטי עבור אנשי מקצוע וברוב המקרים לא ניאלץ לשנות את מבנה גג הבית ורק לשנות מעט את תומכות הבית וזאת על מנת ליצור חלל חדש, בטוח ויציב.

גם אם אתם בעלי ידע בכל מה שנוגע לשיפוצים, שיפוץ עליית הגג חייב להתבצע על ידי קבלני שיפוצים מקצועיים אשר להם ניסיון וידע בתחום זה. אנשי מקצוע אשר עוסקים בתחום השיפוצים יוכלו להציע לכם גם דרכים בהם תוכלו לשדרג את המראה של עליית הגג בזמן השיפוץ כמו למשל להתקין חלונות מיוחדים בגג, הוספה של מקלחת ושירותים לעליית הגג, התקנה של רצפת פרקט ועוד.

יש לתת תשומת לב מיוחדת לאיטום הגג. אומנם החורף בישראל קצר יחסית, אך גם יום חורפי אחד עלול לגרום לנזקים כבדים. נזילת מים מהגג עלולה לגרום לנזקי מים כדוגמת עובש, רטיבות, הצפה של הקומה העליונה, נזקים לרכוש ועוד – על כן, יש להקפיד לבחור קבלן שיפוצים שמומחה בביצוע עבודות איטום.

אתר "שיפוצים פלוס" מציע נבחרת של קבלני שיפוצים מומלצים מכל הארץ: הקבלנים נבדקים על ידי צוות האתר ועוברים סינון. לכל קבלן שיפוצים באתר רשימה של חוות דעת שצוות האתר אסף טלפונית מהלקוחות שלו - רק חוות דעת אמיתיות, מגובות בחשבוניות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב